Next Prev
  • Als u gehoord wilt worden

    Boodschappen moeten de doelgroep bereiken. Zonder bereik vindt er geen communicatie plaats. Wanneer uw doelgroep het nieuws van het internet afhaalt, is adverteren in een krant overbodig!

  • Communicatie die raakt

    Een boodschap moet aansluiten op de kennis van uw doelgroep, hun niveau en beleefwereld. Boodschappen moeten pakken en raken. Verwoord uw boodschap zo dat mensen begrijpen wat u zegt. 

Klaar met schrijven? Nu uw boek promoten!

Klaar met schrijven? Nu uw boek promoten!

Heeft u net een boek geschreven? Een intensief creatieve klus is afgerond waar u natuurlijk trots op bent. Dat mag! Maar nu de volgt de volgende stap. U wilt dat uw meesterwerk door mensen gelezen wordt. U wilt uw boek graag promoten. Maar u weet niet hoe u uw lezers moet bereiken? Wij helpen u dat er over uw boek gesproken en geschreven wordt!

Onderscheiden is belangrijk
Nederland telt legio schrijvers en nog meer boeken. In een overvloed aan aanbod van boeken is onderscheiden belangrijker dan ooit. Mensen moeten weten dat uw boek bestaat en dat deze voor hen interessant is. Zonder kennis van uw boek is de kans veel kleiner dat uw boek gelezen word. Door in te spelen op hun behoeften prikkelen wij lezers uw boek te lezen.

Catch! Communications helpt
Wij helpen u en alle leden van Schijverspunt.nl graag uw boek aan de man te brengen. Dit kan op verschillende manieren. Als uitgangspunt geldt: uw potentiële lezer moet bereikt worden. Dit kan door actief media te benaderen (kranten, tijdschriften, magazines, radio, tv, et cetera). Maar ook door het inzetten van flyers en teksten op verschillende websites te plaatsen. Tevens kan nieuwe media ingezet worden zoals twitter, hyves en facebook. Wij geven u graag advies hoe u uw boek het beste kunt promoten en helpen ook bij de uitvoering hiervan. Full service, van advies tot en met het schrijven van promotieteksten en (pers)berichten.

Interesse?
Neem contact met ons op.