Next Prev
  • Als u gehoord wilt worden

    Boodschappen moeten de doelgroep bereiken. Zonder bereik vindt er geen communicatie plaats. Wanneer uw doelgroep het nieuws van het internet afhaalt, is adverteren in een krant overbodig!

  • Communicatie die raakt

    Een boodschap moet aansluiten op de kennis van uw doelgroep, hun niveau en beleefwereld. Boodschappen moeten pakken en raken. Verwoord uw boodschap zo dat mensen begrijpen wat u zegt. 

Wat biedt Catch!

Communicatieadvies
Catch! Communications biedt adviezen die bij uw organisatie en uw doelgroep passen. Om het overzicht te bewaren en uw communicatiedoelen te bereiken, is strategie onmisbaar. Niet meteen denken in middelen maar uitgaan van realistische ambities. In een goede communicatiestrategie komen inhoud en middelen samen. Wij adviseren u welke strategie u het beste kunt volgen. Bijvoorbeeld voor veranderingsprocessen, het creëren van draagvlak bij gebiedsontwikkelingen of het positioneren van een stad, dienst of product. 

Interim-diensten
Even geen tijd of personeel beschikbaar? Voor grote projecten, zwangerschapverlof, ziekte, personeelsmutaties en andere capaciteitsproblemen biedt Catch! interimadvies en –management aan.
Catch! Communications: voor tijdelijke ondersteuning of versterking van uw communicatieafdeling.

Communicatiemiddelen
Ook voor het inzetten van social media, het vernieuwen van uw huisstijl, het ontwikkelen van een website, het opstellen van een persbericht, nieuwsbrief of brochure kunt u bij Catch! Communications terecht. Wij beschikken over een professioneel netwerk, waardoor u altijd verzekerd bent van een hoge kwaliteit en een onafhankelijk advies.

Promotiepakket leden Schijverspunt.nl 
U wilt uw boek graag promoten? Maar u weet niet hoe u uw lezers moet bereiken? Wij helpen u dat er over uw boek gesproken en geschreven wordt! Als uitgangspunt geldt: uw potentiële lezer moet bereikt worden. Dit kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld door actief media te benaderen (kranten, tijdschriften, magazines, radio, tv, et cetera). Maar ook door het inzetten van flyers en teksten op verschillende websites te plaatsen. Tevens kan nieuwe media ingezet worden zoals twitter, hyves en facebook. Wij geven u graag advies hoe u uw boek het beste kunt promoten en helpen ook bij de uitvoering hiervan. Full service, van advies tot en met het schrijven van promotieteksten en (pers)berichten.Klik hier voor meer informatie.