Next Prev
  • Als u gehoord wilt worden

    Boodschappen moeten de doelgroep bereiken. Zonder bereik vindt er geen communicatie plaats. Wanneer uw doelgroep het nieuws van het internet afhaalt, is adverteren in een krant overbodig!

  • Communicatie die raakt

    Een boodschap moet aansluiten op de kennis van uw doelgroep, hun niveau en beleefwereld. Boodschappen moeten pakken en raken. Verwoord uw boodschap zo dat mensen begrijpen wat u zegt. 

wij maken het duidelijk

Dagelijks worden diverse boodschappen verzonden. Boodschappen moeten daarom op elkaar afgestemd zijn zodat deze elkaar en uw imago versterken. Efficiënt en effectief communiceren vergt strategisch inzicht. Communicatie moet gepland worden. Wij helpen u hier graag bij. 

Catch! Communications geeft adviezen die passen bij uw organisatie en uw doelgroep. Uitgangspunt is: liever een goed doordacht, scherp geformuleerd communicatieadvies dan een theoretisch, omvangrijk communicatieplan.

Catch! Communications voor consultancy, interim diensten en de realisatie van corporate communicatie, marketing, social media, perscommunicatie, voorlichting en interne communicatie.